Porin Ässät ry terävöittää toimintaansa organisoitumalla uudelleen
Porin Ässät ryJulkaistu: 23.08.2024 16.50

Porin Ässät ry terävöittää toimintaansa organisoitumalla uudelleen

Toiminta jaetaan jatkossa kolmeen eri osa-alueeseen ja jokaisella on vastuuhenkilönsä.

Porin Ässät ry on uudistanut organisaatiotaan. Toimintaa kehitetään jakamalla jatkossa organisaatio kolmeen eri osa-alueeseen, joissa jokaisessa on oma vastuuhenkilönsä.

Uudistuksella Porin Ässät ry vahvistaa pelaajapolkuaan aina pienemmistä junioreista Liiga-joukkueeseen asti. Samalla Ässät on entistäkin vahvemmin mukana myös harrastekiekon puolella ja vahvistaa osaamistaan myös sillä osa-alueella.

- Selkeytämme toimihenkilöiden rooleja. Jokaisella sektorilla on jatkossa oma vastuuhenkilönsä, Porin Ässät ry:n toiminnanjohtaja Sami Hautamäki kommentoi.

Vastuualueet:

Urheilu

Harraste

Hallinto

Merkittävimmät muutokset:

Kari Miettinen on jatkossa seuran urheilutoiminnan vastuuhenkilö, jonka lisäksi Miettinen vastaa myös U14 – U18 sekä akatemiajoukkueiden urheilutoiminnasta.

Juha Virtanen siirtyy yhteyspäälliköksi ja toimii yhteyshenkilönä hallintoon, talouteen ja sidosryhmiin liittyvissä asioissa.

Jesse Joensuu vastaa jatkossa ikäluokista U11 – U13. Joensuu tulee toimimaan myös Patajunnuliigan markkinoinnissa, koulukiertueilla sekä Liiga-otteluissa yritysvieraiden isäntänä.

- Juha Virtasen siirtyessä yhteyspäälliköksi U11-U13 vastuuhenkilön tehtävä vapautui ja kävimme Jessen kanssa keskusteluja, että tämä rooli olisi molemmille osapuolille paras mahdollinen tähän kohtaan, Sami Hautamäki kommentoi.

Harrastetoimintaan tullaan rekrytoimaan yksi uusi puolipäiväinen henkilö.

Junioreiden fysiikkapolun rakentamisesta ja kehittämisestä sekä fysiikkavalmennuksen suunnittelusta ja toteuttamisesta vastaa West Coast Physics Oy Mika Kangasniemen johdolla.

Maalivahtikoordinaattori Jussi Härkönen (U18 – U16) vastaa seuran maalivahtipolusta, jota vahvistavat ikäkausimaalivahtikoordinaattorit Joni Rinne (U15 – U14), Ville Salminen (U13 – U12) ja Petri Valtala (U11 – U10).