Lomake sulkeutuu 21.08.2024 23.59

Tällä lomakkeella voit ilmoittaa joukkueesi Pori-liigaan kaudelle 2024-2025.

Osallistumismaksu on 1800€ (sisältää jäämaksut ja tuomarimaksut). Puolet tästä maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä ja puolet ennen vuoden vaihdetta.

Kausi alkaa lokakuussa ja päättyy maaliskuussa. Ilmoittautuneet joukkueet jaetaan kahteen tasolohkoon: A ja B.

Jokaisen pelaajan vastuulla on huolehtia omasta vakuutuksestaan. Jokaisella pelaajalla tulee olla SJL:n pelipassi. Ohjeet pelipassin ostamisesta lähetetään joukkueille ennen kauden alkua.

Tämän lomakkeen avulla muista seuroista Porin Ässiin tulevat pelaajat ilmoittautuvat kaudelle 2024-25. Yli 18-vuotiaat voivat itse täyttää lomakkeen ja hyväksyä ilmoittautumisehdot. Alle 18-vuotiaiden ilmoittautumisen pitää tehdä pelaajan vanhempi.

Ilmoittautumisvahvistus lähetetään pelaajan vanhemmalle sähköpostitse.

Tämän lomakkeen kautta pääset ilmoittautumaan toimihenkilöksi kaudelle 2024-25.

Seuran jokaisen toimihenkilön tulee ilmoittautua tämän lomakkeen avulla uudelle kaudelle ja tämän ilmoittautumisen pohjalta heille tehdään SJL:lle toimihenkilörekisteröinti.

Jokaisen toimihenkilön on oltava seurana jäsen ja seuran jäsenmaksu 30€ maksetaan heti ilmoittautumisen yhteydessä.

Tämän lomakkeen avulla pääset ilmoittamaan kiinnostuksesi jääkiekon erotuomarin tehtäviä kohtaan.

Tämän lomakkeen avulla pääset ilmoittautumaan mukaan Pori-Liigaan pelaajaksi. Ilmoittautumisen jälkeen olemme teihin yhteydessä ja katsomme sinulle joukkueen, jossa pääset harrastamaan jääkiekkoa.

Tämän lomakkeen kautta pääsee ilmoittautumaan uutena pelaajana mukaan seuran Patajunnuliigaan.

Tietoa Patajunnuliigan toiminnasta tästä LINKISTÄ.

Yhteystiedot:
Jarkko Lehtinen
Taitovalmentaja
jarkko.lehtinen@assat.com
Pelaajan lopettaessa jääkiekon pelaamisen Porin Ässissä tulee hänen tehdä tämän lomakkeen avulla seuralle lopettamisilmoitus. Lomakkeella kysymme lopettamiseen vaikuttaneista syistä ja halukkuudesta osallistua lajin toimintaan jatkossa muissa tehtävissä.