Jaakko Välimaasta Porin Ässät ry:n toiminnanjohtaja
Julkaistu: 29.04.2022 13.17

Jaakko Välimaasta Porin Ässät ry:n toiminnanjohtaja

Pitkään Ässien junioritoimintaa kehittänyt Jaakko Välimaa ottaa vetovastuun Ässien junioritoimintaa pyörittävässä Porin Ässät ry:ssä.

Jaakko Välimaa on Porin Ässät ry:n uusi toiminnanjohtaja. Välimaa ottaa vetovastuun välittömästi, sillä edellinen toiminnanjohtaja Jukka Pelkonen siirtyy uusien haasteiden pariin.

36-vuotias Välimaa on Ässien oma kasvatti ja hän on toiminut pitkään Ässien junioritoiminnassa mm. valmennuspäällikön tehtävissä.

- Jaakko Välimaalla on vuosien kokemus Porin Ässistä eri toimenkuvissa, joten hänellä on erittäin laaja näkemys seuran kehitystyöhön. Lisäksi hän tekee suurella patasydämellä töitä ja haluaa kiivaasti kehittää seuraa,

- Merkittävä syy Jaakko Välimaan valinnassa uudeksi toiminnanjohtajaksi on varmistaa urheilustrategian läpivientiä kautta koko Ässien organisaation, Porin Ässät ry:n puheenjohtaja Anne Kuparinen kommentoi.

Jaakko Välimaan myötä junioritoiminnan painopiste siirtyy entistäkin enemmän urheilullisuuden pariin. Patajunnuliiga on Porin Ässät ry:n ykköstuote, josta junioripolku lähtee liikkeelle.

Seuratoiminnan puolella erittäin tärkeässä roolissa ovat toimihenkilöt sekä vapaaehtoiset talkoolaiset sekä koko organisaation ja osaamisen kehittäminen.

- Jaakko Välimaalla on kentän luottamus, hän on hyvin verkostoitunut ja tulee hyvin ihmisten kanssa toimeen, Anne Kuparinen kommentoi.

- Haluan kiittää seuraa luottamuksesta. Ässät on hyvin perinteikäs jääkiekkoseura ja koen, että uudessa toimenkuvassani pääsen parhaiten vaikuttamaan seuran kehittymiseen. Tavoitteena on, että Ässät on jatkossakin yksi Suomen parhaista seuroista, jossa ihmisten on hyvä olla, harrastaa ja kehittyä aina huipulle saakka, Jaakko Välimaa kommentoi

Välimaa jatkaa edelleen myös U16 – U20 joukkueiden vastuuhenkilönä

Jaakko Välimaa jatkaa nykyisessä tehtävässään Ässien U16 – U20 vastuu- ja johtohenkilönä. Välimaa toimii tässä tehtävässä aiemmin julkaistun urheilustrategian mukaisesti ja hyvässä yhteistyössä kehitysjohtaja Tommi Kerttulan kanssa.

- Junioreihin panostaminen jatkuu edelleen strategiamme mukaisesti. Jaakko on tehnyt hyvää työtä U20-U16 ikäluokkien johtamisessa. Meille on muodostuneet hyvät tiimit ja osaaminen sinne. Olen tosi tyytyväinen yhteistyöhömme, Ässien kehitysjohtaja Tommi Kerttula kommentoi.

Jaakko Välimaa siis aloittaa Porin Ässät ry:n toiminnanjohtajana välittömästi. Porin Ässät kiittää edellistä toiminnanjohtajaa Jukka Pelkosta hänen tekemästään työstä koko organisaation hyväksi.

LISÄTIEDOT:

PORIN ÄSSÄT RY