U20 Mestis
Julkaistu: 06.04.2022 09.50

U20 Mestis

Rauman Lukko ja Porin Ässät aloittavat yhteistyön, jonka tarkoituksena on saada kilpailukykyinen ja elinvoimainen U20 Mestis joukkue Länsirannikon alueelle. Nyt kahden liigaseuran yhteistyöllä joukkue tehdään Eurajoelle. Suomen Jääkiekkoliitto on myöntänyt Villikorttihaussa sarjapaikan Eurajoen Lätkälle. Kyseinen joukkue myös pidentää ja laajentaa Lukon, sekä Ässien pelaajapolkua Yhteistyön tavoitteena on tarjota laadukas harjoittelu- ja pelipaikka niille pelaajille, jotka eivät suoraan U18-kaudelta nouse Liigaseurojen U20 SM-joukkueeseen tai ovat muuttaneet toiselle paikkakunnalle pelaamaan vastaavaa sarjaa. Joukkueella on laadukkaat harjoitusolosuhteet Eurajoella, joita myös Rauman Lukon Naisten Liigajoukkue käyttää arjessaan. Toimihenkilöryhmä on rekrytoitu yhteistyössä Porista, Raumalta ja Eurajoelta.

Joukkueen infotilaisuus pidetään Eurajoen jäähallin kahviossa keskiviikkona 13.4. kello 18:00 alkaen. Tilaisuuteen ovat tervetulleita pelaajat ja pelaajien vanhemmat.

Tilaisuudessa paikalla

• -vastuuvalmentaja Toni Tunturivuori
  • -Eurajoen Lätkän Ry puheenjohtaja Tapio Koivunen ja valmennusvastaava Vesa Leskinen
  • -Lukon seurapäällikkö Antti Saarinen