PORIN ÄSSÄT HAKEE PÄÄTOIMISTA U16 SM-JOUKKUEEN PÄÄVALMENTAJAA
Julkaistu: 24.05.2021 16.02

PORIN ÄSSÄT HAKEE PÄÄTOIMISTA U16 SM-JOUKKUEEN PÄÄVALMENTAJAA

Suunnitelmallinen urheilutoimintamme kehittäminen jatkuu ja etsimme seuraavaksi Ässien historian ensimmäistä päätoimista U16 joukkueen päävalmentajaa:

TARJOAMME:

• Loistavan alustan ja tuen kehittyä valmentajana
• Mahdollisuuden edetä omalla urallaan seuraorganisaation sisällä
• Monipuoliset harjoittelu- ja kilpailuolosuhteet
• Näköalapaikan suomalaisen jääkiekkoilun huipulla
• Ässäperheen yhteisöllisyyden ja mahdollisuuden kehittää porilaista jääkiekkoilua

PÄÄVALMENTAJALTA EDELLYTÄMME:

• Intohimoa itsensä kehittämiseen ja hyviä vuorovaikutustaitoja
• Kykyä toimia tavoitteellisten nuorten jääkiekkoilijoiden kanssa
• Riittävää osaamista opettaa laji- ja pelitaitoja sekä peliä
• Kokonaisvaltaisen harjoittelun merkityksen ymmärtämistä
• Yhteistyökykyä toimia yhdessä muiden seuratoimijoiden kanssa

Tehtävässä toimit Ässien U16 SM-joukkueen päävalmentajana sekä vastaat seurayhteisön valintavaiheen toiminnan kehittämisestä. Sinulla on myös tarvittaessa valmiudet toimia seurassamme lasten ja nuorten iltapäivätoiminnassa.

Tehtävästä maksettava palkka on noin 2000€ / kk.

Vapaamuotoiset hakemukset viimeistään 3.6.2021 mennessä Jaakko Välimaalle jaakko.valimaa@assat.com. Haastattelut tehtävään voidaan aloittaa jo hakuprosessin aikana.

Lisätietoa tehtävästä antaa:

Valmennuspäällikkö Jaakko Välimaa,
044 7507 763 (soittoajat ke 26.5. klo 10-14 ja ma 31.5. klo 10-14) / jaakko.valimaa@assat.com

Vuonna 1967 perustettu Porin Ässät on voittanut kolme aikuisten Suomen mestaruutta. Toimimme huippuluokan toimintaympäristössä vuonna 2011 rakennetussa Astora Areenassa sekä 2016 saneeratussa Isomäki Areenassa. Olemme kasvattaneet 14 pelaajaa NHL-liigaan ja 21 pelaajaa arvokisoihin. Mikä kuitenkin tärkeintä, liikutamme yli tuhatta lasta ja nuorta vuosittain.