Ryhdy kannustajaksi ja liity mukaan tukemaan Ässien junioritoimintaa
Julkaistu: 16.08.2021 16.40

Ryhdy kannustajaksi ja liity mukaan tukemaan Ässien junioritoimintaa

Ryhdy Ässien kannustajaksi Satakunnan Osuuskaupan nettisivujen kautta ja kohdenna tukesi seuralle. Ässät saa junnutoimintaansa Osuuskaupaltasi tukea sen mukaan, kuinka paljon sinulle ja muille Kannustajille on maksettu Bonusta tukikauden aikana. Myös seuran junioreiden määrä vaikuttaa tukeen. Kannustaminen ei pienennä sinulle maksettavaa Bonusta, vaan saat sen itsellesi kuten aiemminkin.

Voit ilmoittautua kannustajaksi, jos

• Olet Satakunnan Osuuskaupan jäsen.
  • Olet asiakasomistajataloutesi pääjäsen. Pääjäsenyyden tunnistat siitä, että asiakasomistajaposti tulee nimelläsi kotiin.

Näin liityt Kannustajaksi verkossa:

1. Siirry osoitteeseen satakunnanosuuskauppa.fi/kannustajat.
  2. Kirjaudu Omalle S-kanavalle. Vaihtoehdot kirjautumiseen: S-tunnus (S-tunnuksen voi luoda seuraavien pankkien pankkitunnuksilla: S-Pankki,Danske Bank, OP, Handelsbanken, Aktia, POP Pankki, Säästöpankki, Ålandsbanken,Nordea, Oma Säästöpankki), S-Pankin verkkopankkitunnukset, MobiilivarmenneSosiaalisen median tunnukset (Facebook, Google, Microsoft, LinkedIn).
  3. Siirry Omalla S-kanavalla kohtaan Osallistu ja vaikuta ja valitse Liity Kannustajaksi.
  4. Valitse tuettavien seurojen listasta se seura, jolle maksettavaa tukea sinä haluat Kannustajana kasvattaa.
  5. Päivitä samalla myös yhteystietosi.
  6. Klikkaa Päivitä tiedot -painiketta.
  7. Ohjeet pdf muodossa Kannustajat kirjautumisohje 2021.pdf

Voit liittyä Kannustajaksi myös asioimalla asiakaspalvelupisteessä Prisma Länsi-Porissa tai Mikkolassa, Sokos Satakunnassa, S-market Huittisissa tai S-marketKankaanpäässä. Varaathan mukaasi voimassa olevan kuvallisen henkilöllisyystodistuksen.

Lisätietoja: www.satakunnanosuuskauppa.fi/kannustajat tai asiakaspalvelu.satakunta@sok.fi