U20 - U16 joukkueiden valmennusryhmät kaudella 2023-2024
Julkaistu: 07.02.2023 11.45

U20 - U16 joukkueiden valmennusryhmät kaudella 2023-2024

Ässien kilpakiekkoikäluokkien valmennusryhmät kaudelle 2023 – 2024 ovat valmiina.

- Olen tyytyväinen tulevan kauden valmennustiimeihin, joissa on paljon valmennus- ja pelaajakokemusta.

- Seuran valmentajapolku toimii usean valmentajan noustessa seuraavalle tasolle ja uskon tästä olevan apua myös pelaajapolun kehittämisessä.

- Tulemme myös lisäämään lisää resursseja yksilöiden kehittämiseen. Palkkaamme kehitysvalmentajan Liiga ja U20 joukkueiden arkeen mukaan. Seurana meille on tärkeätä, että pystymme kehittämään pelaajia omista junioreista Liigajoukkueeseen. Siihen vaaditaan arjen vaatimustasoa, hyvää yhteistyötä ja positiivista ilmapiiriä jokaisella tasolla, Ässien urheilujohtaja Janne Vuorinen kommentoi.

-Valmennustiimien osaaminen ja vahvuudet täydentävät toisiaan hyvin. Valmentajilla on kova halu kehittää itseään sekä seuran toimintaa ja sitä kautta mahdollistaa pelaajien kehittymisen seuraavalle tasolle.

- Satakunnan Urheiluakatemian aamuvalmennustoimintaa pyörittää ensi kaudella jääkiekon osalta 12 valmentajaa. Tämä on erittäin merkittävä asia pelaajien kehittämisen ja kehittymisen kannalta kilpakiekkovaiheessa, Porin Ässät ry:n toiminnanjohtaja Jaakko Välimaa kommentoi.

JOUKKUEIDEN VALMENNUSRYHMÄT

Samuli Marjeta, päävalmentaja
Timo Hakanen, valmentaja
Jussi Härkönen, maalivahtivalmentaja
Jere Seppälä, fysiikkavalmennus

Marko Kivenmäki, päävalmentaja
Santeri Lukka, valmentaja
Hannu Vihanto, valmentaja
Rami Nikumatti, maalivahtivalmentaja

Mikko Fisk, päävalmentaja
Jaakko Vähäsalo, valmentaja
Jonas Manelius, maalivahtivalmentaja

Urheilujohtamisen vastuualueet 23-24 Liiga-luistelukoulu:

Liiga-U20: Janne Vuorinen, urheilujohtaja
U18: Jaakko Välimaa, Porin Ässät ry:n toiminnanjohtaja
U16-U13: Kari Miettinen, valmennuspäällikkö
U12-U11, harrastekiekko: Juha Virtanen, junioripäällikkö
U10, Patajunnuliiga, luistelukoulu, tyttökiekko: Jarkko Lehtinen, taitovalmentaja
Maalivahtivastaava (juniorit): Jussi Härkönen

- Halusimme täsmentää ja selkeyttää vastuualueita, koska junioripuolella on tapahtunut toimenkuvissa pieniä muutoksia, Janne Vuorinen täsmentää.