XXL Ässäyhteisön kumppaniksi
Julkaistu: 03.05.2021 23.12

XXL Ässäyhteisön kumppaniksi

XXL ja Porin Ässät ovat solmineet yhteistyösopimuksen, mikä pitää sisällään seuran eliitti- ja junioritoiminnan. XXL toimii jatkossa seuran virallisena tavarantoimittajana yhdessä BAUER tuotemerkin kanssa. Ässät ry:n seuravaatekaupan kumppanina jatkaa Sanser.

Sopimus astuu voimaan toukokuussa 2021 ja on voimassa seuraavat neljä kautta. XXL Team Sales ja XXL Porin ammattitaitoinen henkilökunta palvelevat seuran jäsenistöä parhaalla mahdollisella tavalla. Kauden 2021-22 jääkiekkovalikoima kasvaa merkittävästi ja alkaa kotiutumaan Porin liikkeeseen kesäkuun aikana. Seuran jäsenetujen aktivoinnista löytyy lisätietoa materiaalipankissa olevasta liitteestä. Löydät liitteen myös tämän LINKIN avulla.

Kumppanuuden aloittamisen kunniaksi XXL tarjoaa Ässäyhteisön jäsenille kahden ensimmäisen viikon ajan -10% alennuksen koko XXL Porin valikoimasta!