Red Stars - Tyttökiekko
Julkaistu: 10.05.2019 00.00

Red Stars - Tyttökiekko

TERVETULOA MUKAAN TYTTÖKIEKKOON!

Red Stars -tyttökiekko on suunnattu alle 10-vuotiaille tytöille. Tyttökiekon toiminta on osa Patajunnuliigaa ja sen toiminta perustuu samoihin lajiin innostumiseen sekä lajin alkeiden oppimiseen. Toimintaan ovat tervetulleita kaikki jääkiekosta kiinnostuneet tytöt.

Red Stars
harjoittelee jäällä kaksi kertaa viikossa: lauantaisin ja sunnuntaisin. Lisäksi tyttökiekkoilijat voivat osallistua maanantain klo 17:30-18:30 tekojään luistelukoulun aikana pidettävään Patajunnuliigan pelivuoroon.

KUSTANNUKSET

Syyskausi 100 €
Kevätkausi 100 €

Hinta sisältää jäävuorot, turnaukset ja valmennuksen sekä mahdollisuuden osallistua Liikkariin, Sportikerhoon ja/tai Pata on Valttia kerhoon.

VARUSTEET

Harjoituksiin ja peleihin ristikollinen kypärä, kaulasuoja ja muut jääkiekkovarusteet. Jos et omista vielä omia varusteita, niin voit kysyä joukkueenjohdolta lainavarusteita.

VAKUUTUS:

Jokaisen osallistujan / osallistujan vanhemman tulee hankkia lapsipelipassin. TÄSTÄ pääsee näkemään pelipassiluokat. Lapsipelipassi maksaa 18 € sisältäen vakuutuksen. Vakuutuksen osuus on 10 €. Jokainen vanhempi vastaa itse pelaajan vakuutuksesta, joka kattaa mahdolliset vahingot ja tapaturmat. Tästä LINKISTÄ pääset hankkimaan lapsipelipassin. Vanhemman / huoltajan pitää ensin rekisteröityä suomisportiin, ennen kuin pääsee ostamaan seurapassia ja vakuutusta.

LISÄTIEDOT:

Valmentaja Laura Marjeta 050 346 9066, marjeta.m.laura@gmail.com